Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Monday, October 18, 2010

Hallo ! =DD

huaa ^^ baru buadd blogg . mmg sblum neyy ade niat nak buadd tapi tak terbuadd . apesal entah . hahaha . tapi takpe . akhirnye aku buadd jugakk =DD 18.10.10 pade pukul 1:29am blog ini diwujudkann . haha xD
firstly , let me introduce myselff pade yangg kurangg pasti siape aku , my original name is Nurul Syafiqah bt Mohd Razali . Kawan-kawan memanggil aku dgn panggilan Syiqah or Syafiqahh . tapi ade jugak manusia yg panggil aku Chubby . haishh . cubit kunk ! =PP my special one now pulak suke gelarkann aku beruangg -.-' andd for me i call him 'berok' . sweet animal . haha ! jgn maraa syggs =P
ingin melihad gambar aku,


daa laa , chaww duluu yaww ! tata ((:
p/s ; first time buadd blogg mmg agak cacat sikedd . haha ! xD

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!