Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Friday, September 23, 2011

PMR !


 okay , nak tahu tak , PMR nak dekat wehh !
kali ni betol-2 dekat & i was not really sure am I ready or not for the exam ><
tinggal seminggu je lagi syiqah oi .
kene study hard , kalau tak mcm mane nak dpt masuk subsains .
haiyaa , aku choose subsains pulak dah , not sains tulen kelas budak-2 pandai gila tu kay haha :)
syarat sekolah aku bg ni pulak kene dapat atleast A for MATH wehh ,
andd kalau yg lain nak B , B jelah . haha .
actually , aku nak amik aliran Perdagangan & account ,
but mama tu pulak lebih galakkan aku masuk sains .
haish , pape jelah -.-
besides, selain about aliran ni , aku tgh nak isi borang for kemasukan SMTeknik 2012 .
ingat nak mohon due kemasukan .
kemasukan Teknik & the other one , kemasukan SBP .
mane-2 pon boleh for me , asalkan boarding school :)
teringin nak hidup berdikari . ecececeh :DD
nak jugak rase, mcm mane rasenye apabila kite dirindui oleh sseorang en *okayperasan :DD
haha kay lah , dah , abah dah suruh off .
boboii :D

p/s : will update again after PMR is finish :)

END OF POST

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!