Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Sunday, January 22, 2012

Hmmm septechs :3

 

Heyyyo semua :D Ape khabar? Ade sihat? *winkwink* Rindu gila nak update blog ni :) ALHAMDULILLAH DAH HOLIDAY. Mmg aku tunggu-2 saat ni :DD

Okay babe, just nak story about my life dekat Septechs selama 2 minggu yang lepas :/
Aku bagaikan duduk di sekolah Agama weh!! haha. Kenape? Mane taknye, kena pkai tudung labuh tau. Kepada member-2 lame dari smkpbp, kay jgn nak gelakkan aku, aku sepak kauorang kunk hahaha xD Solat plak, wajib berjemaah setiap waktu. Takboleh MASBUK langsung, kalau tak kena denda! >< Then then, kalau hari jumaat, pompuan pon wajib pegi smbhyg jumaat. Hebat tak? Hebat kan? Aku tahu :O
Takpelah, aku redha T.T hahaha. Papeponn, senior ade yg baik. Means, ramai gak yg baik :3 Tp yg aku boleh ingat betol lah senior kat situ, ramai dari PRS sebab dorang yg conduct kteorng time Orientasi. Akak dorm takyah ckp, mmg sentiasa ingatlah, takboleh tak ingat :) 
Haaa cakap pasal Orientasi, aku mmg berharap sgt time seminggu tu habis cepat sikit. Sbb agak bosan. Ade pon 2 3 aktiviti je yg best :3

Okay, about their school plak. Hmmm not bad. Kelas pon okay lah. Aku masuk kelas 4KE3. Dlm kelas skrg dah ade 27 orang pelajar, girls sikit jea tahu. Boys 20 org and girls plak 7 org SAHAJA. Cool tak? >< hahaha. Budak yg agak pemalas yg sedang tulis blog ni pon, korang percaya tak die jadi Penolong Ketua Kelas? Takkan? hahaha :O Then, subject though-2 like chemist, physics, electric and yg lain-2 semue dah belajar. Alhamdulillah for permulaan not bad. But Addmath still tak belajar lagi skrg sebab cikgu tak masuk-2 lagi kelas kteorng :/ Ehh but, seriously i hate Engineering Drawing. Act, aku taksuke melukis :3 hmmm takpelah, nak cube minatkan diri dalam subject tu secara ikhlas :O

Tukar story about asrama die pulak. Aku dapat dorm GB302. Ramai kate sape dpt dorm tu lucky sbb almari dorm tu dah dihias lawa lawa oleh ex-2 senior. But i don't care about that lol :P Then, dapat katil atas. Okay alhamdulillah, dok katil atas sejuk hehe :3 My roommate ade 14 org. 3 org terdiri drpd akak-2 MPP and yg lain form 4. Yg tidur sblh aku plak, Izzati and Ain. Kteorg tidur rapat-2 kan katil tau setiap malam. Yg paling rapat dgn aku, Izzati ah. TAPI die dah nak pindah sebab die dapat tawaran pegi sbp :'( Wehh sedih doooo. Sumpah alone lepas ni. Nak tido mst teringat die sbb before nak tido mst bergurau dgn die dulu. Urghhhh, rase mcm dah tanak dok asrama!!! Nak jadi outsider!!!!!

Izzati, asal lah kau nak pindah :(

Ni yang membuatkan aku tanak balik asrama dah ni >< Hmm sabar-2, ingat pengorbanan mak abah...
Okay lah, sampai sini je lah ye. Mate pon dah berat ni mweheheee :3 Kbyeee and Assalamualaikum :)

P/S: Dekat sane asyik-2 teringat kat member lame. Sumpah boleh nangis. Nak masuk sekolah lame balik! Rinduuuuuu T.T

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!