Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Saturday, November 13, 2010

berita hari ini ;D

12.11.2010 was my last day at school as a 2Azam student for this year ! yeahh . dah start cuti . riangnye hati . haha . tp nanti bile result dah kuar , habes lahh aku )'; hmm , forget itfor awhile . hari neyy , pukul 1 mcm tu aku kuar dgn berpakaian sekolahh . mcm biase hari jumaat sebelum masok sekolah lepak dulu kad bawah pokok atas bukit taman atas or FC bersama membe membe tercinte . haha ^^ tp sebelum lepak dgn diaorangg , si dea nak meet aku . so aku meet lh dea sekejap . dah lame kan tak jumpe . rendu ^^ then dea ajak snap . aku , bile ade mood mmg suke snap snap neyy . so okeyy lahh ;D haha ! bile dah tibe nye pukul 2 , aku ponn gerak lah fc . fiqah , ain & laen laen dah tunggu kad sane . 'dea' tu pulak chaw jugak . sampay sampay FC , amir pon ade . ape lg , kalau dea ade , mesti lah dating dgn awek dea tu . haish , tak puas hati aku dgn diaorangg . setiap hari datingg . aku takde ponn mcm tu -- hahaha . yelahh , kunk meet setiap hari cepad buhsan kann . bile dah duduk duduk , aku pon teringad seseorangg itu ,,, farahh ! haha . dea suruh tunggu kad taman . then , aku ajak lh fiqah g taman , dok lah kejap bawah pokok . lepas farah dah dtgg , kiteorangg maen maen buaian , memekak sane sini *mcm orng gile . haha ! sampay lah pukul 2:40 . saje je nak masok sekolah lambad . lgpon kteorang ramay , nak takod ape kann . hahahah ;p bile masuk sekolahh , wahh , terkkejod berok kiteorangg , ade pehimpunan ! gile aah . ingad kan dah kosong dewan . habes lah , mmg kene lah . hahaha . masok masok kiteorng cepad cepad masok barisan , tp tak sampay barisan lg cikgu inu tu pulak nak memekak . dea ckp mcm ney kad kteorang , "hey ! kenape lambad ?" kteorng buad buad pekak ;D pastu kali neyy dea ckp dgn nada yg kuat , " heyy ! kenape lambad ? " . orng orng kad dewan pandang . pastu sorang sorang jawab dgn alasan tersendiri . grr . 'cekgu' tuhh , sape yg tak kenal . menyampa ! pastu , cekgu suruh masok barisan , mase jalan tu , ade jugak cekgu yg nak menguji kesabarn kteorng lg , dea ckp kuad kuad , "asal lambad ha ?!" . kali neyy kteorng malas nak stop stop dhh . belah jea . akhirnye , sampay jugak kad berisan kelas . fuhh ! lege .. nak buad perhimpunan hari jumaat bukan nak gtahu -- then , pengetua bukak topik fasal budak yg tidak berdisiplin tak layak masok sekolah tuu . dahh elok elok denga , Amin kad sebelah aku neyy pulak nak cari fasal . dea ckp kad aku , " ha , kauu . kauu tak layah aah sekolah sini . takde disiplin , lepak sane lepak sini . " . grr -.- gramnye aku dengar . aku ponn jawab balek , "suke hati aku lahh . ehh , buad pengetahuan kauu , aku ponn tanak lahh sekolah sini . dah naek muak aku dgn sekolah neyy . tp nak buad mcm mane , mak aku suruh sekolah sini jugak . kau susah kea ? " then , dea angguk angguk + mcm orang bongok ! haish , hari last sekolah ponn nak gadoh kea . huh , sabar jea lahh .
lepas perhimpuan , masok kelas . mase untuk jamuan ! waa , makann xD cekgu kasi makan pizza , kek , keropok . waa , kenyang perod . aku dah takboleh nak makan lg ponn , siti pakse aku makan lg . haish dea neyy , saje nak menggemokkan aku balek . dah elok elok slim ney . haha , perasann ;p pastu kuar kelas kejap jumpe fqah , farah ,azlyn . borak jap , pastu ain dtg , tetibe bawak berite ade sportcek ! adoyaii . dea neyy , saje je lahh ! pastu fqah nak cuak , boleh lg dea bg aku ncedd dea suruh pegangg . dah 3 bende larangan aku pegangg time tu . 2 nced , 1 MP . mentang mentang kelas A kann weyy --' *mcm lh kelas aku baek sgad .. naseb baek takde sportcek , kalau tak , dah lame aku kene cukup cukup >< haha .
dah hbes jamuan semue , kemas kelas , pastu dengae MP dgn siti .. dea neyy lahh , merajuk sbb aku tak kasi dengar . last last dah buad muke , aku bg jea lah 1 earphone dea dengar , 1 lg aku lah denga . kongsi . cover gune tudung lahh . haha . buhsan pulak dok dlm kelas mase tuu . dah sampay kul 6:30 , cekgu kelas ajak snap snap pic kelas buad kenangan kad depan tapak perhimpunan . wahh , best tuu . snap lagi ! ^^ hahaha . mcm mcm gaye kteorng buad , melompat lah , baleng tie lh *aku tak pkay tie ye . haha . & laen laen . thenn , tak lame lepas tu , loceng habes waktu sekolah dah berbunyi , *kringgggggg ! huaa , asal tetibe rase sedih neyy . hahaha . yelah , aku akan rendukan waktu sesi persekolahan petangg )': lepas neyy naek pagi . huu , nak nanges neyy .hmm , tkpe lh , yg segalenye dah jd kenangan . mcm mcm dah aku lakukan pade waktu petangg di sekolahh . lepas neyy naek pagi pepanday lah . haha . hmm , so mase balek mcm biase lahh . salam salam dgn geng . buad buad sedeyy pulak . mcm lah takkan dapad jumpe lg ;p hahaha . andd sampay sini je lahh cerite aku hari neyy . tamatt ! (:

p/s ; i will miss the evening school session ;D

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!