Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Sunday, November 14, 2010

penatnye -.-

hari neyy , aku bgun kul 12:30 pm . haha . lambad kann ? ngantok lah . hoho . then , bgun bgun , mandi , siap siap & go out for lunch with my family kad bangunan baru depan IOI tu . ape entah name nye tu , ha , De Pallete . name restoran tu JM Briani . makan nasi briani je lahh . sedap kodd . aku makan nasi briani ayam merah . nyum nyum ! baru makan setengah pinggan dah kenyang . tp terpakse jugak habeskan . mahal kan takkan nak membazir .
then , lepas makan sebelum balek , tgk tgk baju yg ade kad situ . agak murah lah . cantek jugak . tp malas nak beli .

( restoran yg telah dikunjungi tadi )

( makanan yg ade di sane )


bile dah sampay rumah , haish , mak suruh kemas bilek . buku buku yg tak gune buang . aku dgn my sys ponn selongkar kan semue barang dlm bilik tu sbb nak kemas balek . huaa , bilek aku dah mcm sarang burungg ! horrible . hahaha . dah kemas kemas , penadd , aku g buad air sirap sejuk . segar sikedd tekak . lege bile di minum . pastu uruskan lagi siked barang yg belum dikemas lagi . akhirnye , selesai jugak ! fuhh . then , lepas kemas , ape lg , aku online lh . sampai lahh sekarang . bilek aku dah kemas balek . hahaha . dah lh , nak menaip ney pon memenadkan jugak . so , sampay sini jea lahh . see yaa ;D

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!