Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Wednesday, November 24, 2010

walaweyhh ;D

waa , lame kodd tak update blog . ya lorhh , malas , lagi lagi tade cher laa weyy . hahah . ney pon tade cher , tapi hantam saje lah . hari ney , 23.11 , hari kedua aku g Tuisyen Persediaan dekad Shah Alam . dapad kawan baru ^^ hari first , dok senyap je , tegur orang sebelah ponn siked siked je . hari ney baru byk borak . rehat pon sesame . tp kalau aku malas , aku tak g teman dea lah . hoho . siape ? name dea Nur Shahirah Shafika (ejaan tak betol kodd) . budak panday ouhh . sekolah kad Sekolah Sains Kuala Selangor . dea baek kodd . yah , first , dea yg tegur dulu la , aku speachless >< haha ! dea mintak numb . aku ponn bagi . dea pon bagi jugak . then , boleh lg amek gambar aku , damn , aku kalau tak rapad lagi mmg malu sikedd . hahaha . tuisyen tu boleh la . ramay laki je . suke sgadd memekak then buad lawak bodoh --' aku rase , aku je kod budak Puchong kad situ . mase perkenalkan diri dekad dlm kelas , cekgu pon terkejud yg aku dari Puchongg . dea ckp , "waa , so far . i'm salute you girl ! " ;D well . aku kan dak rajen . *padahal mak yg pkse pegi sane . hahaha . dea speaking sebab dea english teacher aku kad tsyen tu . huhu ! hmm , ape lagi ea , nak cer fasal hari ney , panjang kodd . malas . dah ngantok . mata dah taktahan . gatal nak tido >< so , chaww ;))

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!