Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Sunday, December 5, 2010

wedding pak itam !

berlalu sudah hariperkahwinan pak itam dgn makcik Ida . ;D
27 nov & 28 nov dekad Pahang . 4 dec pula dekad Muar . rumah atok ku ;)) so aku nak cer fasal semalam je lah ye . 4 dec ,
okey , erm , haha . mcm mane nak start ek ? hahaha ! aku cer dari pagi pagi lagi lah ye .
pagi tu , kad rumah czen (ema) , aku tido rumah dea , kul 7:30 dah kene kejut oleh maklong (mak ema) haha ! pstu sorang sorang g mandi . then , siap siap pkay baju kurung .tapi tudung tak pakay lagi . tinggal kad rumah atok . balek balek rumah atok , masuk bilek , touch up lah ape lg . aku wear tudung pusing2 . susah betol . ema tolong . hahaha . pastu dah siap siap , settle kan  lagu utk dipasang time wedding tu nanti . pastu duduk2 sampay lah wedding start kul 11 . pastu tolong tolong sambut tetamu lah , ape lah . pstu dok balek . aku byk nye dok depan laptop dgn mikrofon lah nak settle kan songs . tunggu pengantin datang punye lah lame . kul 2stgh baru sampay . bile dah sampay pengatin makan . time makan tu , ape lg , buad ape yg di plan , nak pasang satu lagu khas utk pasangan tu . ema yg ckp kan kad mikrofon mcm ney , "Pak itam ! ney lagu khas buad Pakitam utk mkcek Ida !" . kuat siot mikrofon tu . semue orang diam . then , aku pasang kan lagu tu . lagu ape ? lagu NOBODY - WONDERGIRLS ! hahahah ;D lawak do . pak itam tergelak kad meje makan tu . haha ! then plan beres . pastu sambung buad keje masing masing . ema tu pulak tak habes habes dating dgn Afiq tu . ;p hoho . then , dlm kul 5:45 petang , orang dah mule siked , aku masok bilek jap , rehat2 , tertido pulak . huaa . hahaha . so sampay sini je lah .

nak tengok gambar pasangan mempelai tu ? jeng jeng jeng ! ney curi gamba dari sorang photographer hari tu . haha . nak masok gamba dari camera sendiri , problem --' so tgk je lah .

ini lah pakcek ku ! hahaa ;D Azrul Roy . cehh . ;p haha !

time dekad masjed . akad nikah time ! ;D

hantaran . diangkad oleh Alia (adek sedara) dgn makngah ! ;D

time nak bergerak ke rumah pengantin ! ;D

time nak makan ! *tgk dekad gamba kedue tu , ade mak aku . haha ! ;D

pasangan romantik do . --' haha ! ;D

so ney je lah gamba due mempelai . Azrul & Rohaida ! (pak itam & makcek Ida) ;D

THE END !

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!