Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Friday, March 4, 2011

best gila ! HAHA .

haha . best gila . LOL . sebab ape ? that bitch dah naek angin siot ! HAHAHA . yess , buat die marah lagi , baru syok . wkaka ! dah dah syiqah , mane lah sifat lemah lembut kau syiqah ? ececeh ! haha xD seriously , niat aku bukan nak gadoh pon , nak kacau jea . tengok minah niey jenis ape ? dah tahu dh , jenis gediks gila . siket siket nak mereport dekat budak yg dah pk bagus tu . uhuu , kesyian dea , nak nanges ye ? sobs sobs )'; HAHAHA ! shame shame , mcm budak under 5 y/o lah wey ! geli gila . haha . tu lah , orang dah mcm tu nak buat mcm mane , kan? sesuai lah tu dgn orang tempat dea mereport tu . sape tu ? ala , mamat tu . aish , malas kot nak ingat . HAHA . yeah , ayat aku baru siket do , tu pon bagi aku dalam level biase lah . haha . pastu kau dh tulis dekat wall kau . malas jea . HAHA . asal la kau tak app aku , aku nak LIKE kau punye status tu . hahaa ! so memandang kan aku takboleh nak 'like like' niey , ape lagi , tulis dekat wall aku pon jadi lah . haha . suka hati kau lah betina nak tulis ape pon . janji aku bahagia xDD , nak FTF ? ohh , kerek pulak minah niey do ! dah cukup hebat dah lh ? bagus lah . aku okey . tapi sorry , aku bukan jenis kau dan kononnye laki kau tu lah nak kuar mcm bohsia bergadoh kat tepi jalan wey ! bodoh ! tu takde maruah sial . ke kau mmg dah mcm tu . mulot aku mmg kekadang takboleh nak tahan cakap bende bende mcm niey . aish , dumb betol . hoi , kau niey pompuan , ade akal tak ? kau niey saje nak cari masalah dgn aku just sbb laki , stupid ! takde perasaan malu ke ? hahaha ! wey , lantak kau lah nak kat jantan tu or tak . lelaki bukan dea sorangg . dah lah akan jadi penyebab HIV . ape daa ! dah GTH lah kau minah sporengg ! buat aku bertambah penat je nak layan kau . nyot nyot betol ! HAHA . kau tahu tak pompuan , jantan tu mst gelak punye kalau kau takhbeshbes nak kejar dea . dea pon bknnye ade kau sorang . aish , tu lah . syok sendiri .

p/s : bak kate orang ramai , kalau kau respect aku , aku akan respect kau . dan ayat aku , kalau kau jage perangai kau , aku boleh jage mulot aku jugak , HAHAHA .okey ! :PP

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!