Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Sunday, July 17, 2011

16 Julai :)

Asslamualaikum & hallo again ,
you know what , today was my very exhausted day . you wanna no why ? dari pagi sampai lah ke malam berjalan je kerje -__- mane taknye , kakak balik rumah cuti 2 hari so kuar lah one family p beli baju for raye nanti . beli awal awal kan , senang siket . 

pagi pagi bangun mandi siap siap semue , keluar naik kerete sampai lah Sri Petaling . then naik lah LRT ke Bandaraya Sogo . plan beli baju dekat situ je . then cari2 baju , dapat lah sepasang dengan kain *tanakpakaijeanssangattahunnikot . harga dia yg takboleh belah . beli sepasang dah 210 . okay , mak pon bayar je lah . asalkan aku pakai nanti . haha . then tunggu kakak dgn adik2 pulak choose , mmg lambat . akhirnye semue da beli , tinggal kakak ni je ha yg cerewet betol nak pilih baju . die choose nak pakai dress for raye tahun ni tapi tak jumpe tadi .
otw nak kuar dari bangunan tu , terjumpe lah kedai jam . aku pon ape lagi , "mama ! jam jam jam !" . haha . ngengade right ? *so whatever :P then mama belikan jam 'odm' . tu pon dah harge 200lebih -__- aku pon terpikir , "today my mom dah spent kan utk aku about 400 ringgit" . hmm biar lah , rezeki . tapi ade lagi taw aku nak beli , satu je lagi , murah je pon bende tu , nak tahu ape ? SHAWL SHAWL SHAWL ! raye tahun ni aku da plan nak pakai shawl je . haha . kay dah dah , bile da selesai semue semue tu , mama cakap, "byk duit dah dikeluarkan nak beli barang2 syiqah ni , mak tahu 8A ye." . aku pon , "emm insyaallah" :D

nak balik tu , sesak gila ah dlm LRT . biase lah , semue nak p stadium tgk Malaysia vs Liverpool . yg ramainye pakai baju liverpool lah . pastu bile dah sampai bukit jalil je , semue start menjerit "wooooo" ah , bersorak sorak ah time nak kuar dari LRT tu . takbole blah ah . gila bola betol . ramai pulak kat bukit jalil tu . nasib aku tak turun kat situ , turun kat Sri Petaling je en . XD

pastu kuar2 dari stesen Sri Petaling tu dlm pukul 2 lebih mcm tu , naik kerete , mama hantar p sunway pulak . teman kakak pulak p dating , aish , sampai la petang around 7 o'clock kot . seriously , mmg nak tercabut kaki ni ikot dorang :P 

malam pulak , kuar p rumah pakcik , dinner kat sane , sampai lah pukul 11 lebih baru lah balik >< and now online kejap . hikhikhik :D

dah dah la guys , wanna rest , tired gila . kay chow :)

END OF POST

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!