Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Monday, August 15, 2011

I'm Leo :D

hey & Assalamualaikum :D
you know what? tadi, aku search google. Search search & search terjumpe lah satu belog ni yang ber-title 'Sifat Wanita Berdasarkan Zodiak' . Aku pon open & bce je lah, then search for my zodiac that is 'LEO' ! hehee :D
okay, nak tahu dia tulis ape? ni tgk bawah :)

*click utk besarkan yaww :D

okay for me, takde lah semuenye 100% same gilerr dgn aku ni, siket-2 tu ade aku rase kot :P 
Jom kita tgk ye ape yg aku rase same jugak lah & ape yg aku tak pasti @ takde :-

  •  Wanita Leo umumnya tinggi. Anda akan jarang menemui wanita Leo yang pendek dan agak “tebal”. -------> yang ni aku taktahu lah pulak kan mcm tu. aku ni pon takde lah tinggi sangat & not too short jugak lah kan . lol :P

  • Ketika dia berjalan, dia berjalan layaknya seorang ratu, penuh percaya diri dan tidak menoleh ke mana-mana, bagaikan tidak ada orang sama sekali di sekitarnya. -----> yang ni pulak mmg surely aku taktahu. Biar ah orang lain yg menilai aku dlm hal ni kan. HAHA.

  • Ia akan berdandan dengan gayanya sendiri, dan tidak mengikuti mood. Ia percaya diri dengan apa yang dipilihnya untuk dipakainya. ------> Ini ye, kekadang ah kot. Sometimes juga if I go supermarket or anywhere, I just like to wear a T-shirt & track suit . teehee! Simple je lah kan, tu pon pakai mcm tu kalau mmg aku dah malas nak tukar baju or whatever :p hahaha!

  • Jangan pernah membeli baju murah yang dijual lusinan sebagai hadiah untuknya, ia akan membencinya. Juga jangan membeli baju yang tidak mencerminkan kepribadiannya yang percaya diri. -----> Ohooo, yang ni pulak siket :D Tapi takdelah sampai nak 'benci' kan, tu dah melampau ah and Also, aku bersyukurlah kan kalau orang nak bg hadiah ape pon. Seriously, takkesah :)

  • Ia menyukai baju dan aksesori yang unik dan ‘aneh’. Ia suka sekali tampil berbeza. ----> HAAA, yang ni aku setuju sangat! ahaha XD , aku mmg suke bende lain dari yg lain. Contohnya mcm 'jam tangan'. Err, aku tgk orang skrg ni suke pakai jam jenama G-shock. But for me, bukan tak suke lah tapi kurang minat sbb jam tu mcm jam biase je. FOR ME lah kay. For you all taktahu lah mcm mane,, masing-2 ade pendapat masing-2 en :)

  • Ia adalah wanita yang anggun, dan memiliki kharisma yang sangat kuat, maka anda harus siap menghadapi persaingan hebat. ----> Eh eh, ni puji melebih dah ni. wkaka! takdelah, saye cume gadis biase yang mempunyai kelebihan dan kekurangan yang tersendiri. *ayat takboleh belah? yelaah aku sedar diri. but, so what? HAHA :P*

  • Dia adalah orang yang sangat bangga kepada diri sendiri, maka jangan pernah menentang kepercayaan dirinya. -----> Okay, ayat ni perli semacam je ni. Dah, directly reject this verse. LOL :P 

  •  Ia selalu mengingat semuanya, dan suka untuk mengingat-ingat kenangan manis, "jadi jika anda menemukan album foto penuh dengan foto mantan, atau tumpukan surat cintanya yang membuat anda serasa ingin muntah, jangan anggap itu semua terlalu serius." -----> haha yang aku garis tu, okay setuju jugak lah. Tapi yang ayat dalam kurungan mcm ni "" tu , kenape lawak sangat? HAHA :P

Dah , done here ! haha . kdahboii :D


END OF POST

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!