Click it! :)
HOME ♥ BLOG OWNER ♥

Sunday, December 11, 2011

Pasal engkau :D




Okay, budak kat atas ni. Dielah peneman terbaik aku! 
Die, boleh bawak bercerite, boleh bawak berlawak, boleh bawak berjalan,,
dan juga, die boleh bawak bergaduh!!! HAHAHA
Sometimes time aku takde mood, die cube buat aku ade mood balik.
Tapi malangnye, takdapat. Takpasal-pasal die yg kene. 
mwehehee :3 sorry....
Selain tu, die ni penyabar jugak. Aku banyak buat die sakithati..
Tapi die tetap sayang aku taw taw. haha!
Sampai die ni, menangis pon boleh :D
Okay, sweet lah tu.
Then kalau die menangis, sometime aku pon join die menangis xD
Dahh aku ni senang sgt ade penyakit kesian kat orang LOL
Die baik, suke sangat nak belanje aku mcm mcm. Tahu lah tgh kerja skrg -.-
haha okay dah.
"Wehh Arsyad, Aku sayang kau taw. Kau lah kawan, boyfriend, teman aku paling superb!"
"Ehh lagi satu, mak aku kate kau hensem do Arsyad bin Zaiman. Bangge tak? HAHA"

END OF POST

No comments :

Post a Comment

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!