Tuesday, February 22, 2011

sports today !



tadi kul 3 dah kuar . pegi lah klinik kejap . ade masalah kesihatan (private) :P . sampai2 , tgk tgk nurse tu cakap doktor kul 4 baru ade . aishh , malas aah nak tunggu . so pegi taman . tgk ain & amir date >< hahah . then , masuk2 sekolah , latih bola jaring . next month , tournament bola jaring . training lah , pastu hujan lebat turun oo . tapi kteorng tetap maen dgn semangat walaupon maen mcm anak ayam . HAHAHA .
pastu dah maen3 , dengar2 hoki esok ade lawan persahabatan kat Stadium Pantai UM esok . walawey , cikgu kate pegi esok cume nak tgk dak laki maen jea , lawan baru next month , yg tetibe pmpuan pon kne maen jgk niey asal . terkejut do . so then , bergegas pegi latih hoki pulak . maen3 , sampai kul 7 . penat , haus , tapi air dah kene rembat . mst dak2 laki tu maen air -,- then , bincang3 fasal esok skjp , pastu bllek . tapi best jugak , esok takpayah belajar :D haha . siot jea kan ?
so hope esok kiteorng dapat buat yg terbaek utk cikgu Sarah , guru PRO hoki , yg dah penat latih kteorng yg suke maen mcm anak ayam sampai kene perkataan bangang , bodoh , lembap & laen laen dari mulut cikgu tu . mcm singa . rawr !!! hahaha ! inilah ntare cikgu yg mempunyai mulut paling ringan oo, tapi i like , xD . pape pon , wish for our luck yahh tomorrow :)

1 comment :

  1. daa kalah daa. --
    hehe, tapi tak pe.
    nanti 5.3.2011 pun ade perlawanan lagi!
    buat yang baik! ;)

    ReplyDelete

Hyee :)
Silalah Tinggalkan Comment Anda Di Sini!